tisdag 21 november 2006

Gråtisdag 21 november

Nu ska jag prova på "bloggandet", har fått för mig att det kan vara kul att knappa ner det som händer och inte händer :-).
Blev (som vanligt) väckt av minsta sonen ett antal gånger i natt och vaknade sen i morse till ännu en grågrå dag. Var är kylan och var är solen undrar jag?
Jag börjar längta till advent, pyssel och juldofter men det passar inte riktigt ihop med vädret. Nåväl, det ordnar sig väl. Inga stora saker i dag, en storhandling är vad vi lyckats åstadkomma. Har dessutom försökt bli klar med en undersökning jag ställt upp på, puh, ett häfte tjock som en halv roman (inte vad jag tänkte mig) men hur mkt frågor som helst. Är dessutom så ärlig eller noga ELLER dum att jag måste läsa noga och överväga varje svar. Typiskt mig att kliva i sånt!

Ska nog ta och klippa till några haklappar istället, ett av mina projekt som ligger på "väntlistan".

Tack för idag.