söndag 26 november 2006

Ännu en söndag

Ibland rullar bara tiden iväg och inget hinner man... :-)
I fredags kväll var jag och tränade KI-jympa, man snackar om inre och yttre kraft. Nog gicke det åt kraft, jag var helt slut när jag kom hem. Men så j..la skönt att få ta ut sig och avreagera sig en aning. Det händer nåt när man fokuserar på slagen och sätter dom!
Ett års kalas igår, märkligt, hon har funnits jättelänge men att Linnéa redan fyller 1 år är underligt.

Idag var det lite blå himmel igen, tack för det. Promenad med dotter och lilla barnbarnet, mannen gjorde shoppingfynd på loppisen. En fika hemma hos tjejen min, hm mutter var det allt. Efter regn kommer... säger dom ju, inte fel att rensa luften lite.
Vagneländet har fastnat med handtaget nere igen, blir så vansinnigt irriterad... Vi kommer ju inte ut som jag vill när den inte funkar. Måste åka till servicen. Måndag i morgon och en vecka till advent... See you...

Inga kommentarer: