lördag 23 december 2006

En låååång dag men mycket är gjort :-)

Dagen i går var tung så tung... !
I dag fick jag vila en extra stund på morgonen, sen drog arbetspasset igång, hihi.
Det har bakats smaskiga saffransbullar med apelsin- 0ch mandelmasseröra, det har bakats havrekakor m russin. Tvättstugan har haft besök... Det har gjorts chokladtryffel rullad i kokos... Alla julklappar är inslagna (de som är klara vill säga :-) )... Jo jag måste berätta...
Paniken infann sig nästan när jag saknade julklappen till husets man, letade som en galning förstås. Ringde dottern och kollade om hon hade några tips.. Nej då... började räkna på att det skulle bli en extra dyr jul :-) Fortsatte med inslagning och kom på att jag saknade ännu flera saker och DÅ SlOG DET MIG. Jag hade ställt in en kasse i garderoben! Snacka om Alzeimer light!! Blir lite trött på mig själv ibland. Men så kan det gå, hihi.
Nu är det upploppet i morgon, kram o godnatt

Inga kommentarer: