söndag 11 mars 2007

Viktors första biobesök

Först av allt... Vi har en ny dator!!! Jippiii jej vad härligt det är. Inköpt begagnad men till ett bra pris och den har både platt skärm och brännare!! Lyx för oss som inte är teknikfreak :-)
Emma och Thomas har fixat allt som har med installation att göra liksom överföring av dokument o så... Oxå lyx att slippa eftersom man inte är kanonduktig längre.
I dag fick barnen egen tid, jag och Viktor var på bio och Roy o Dennis på Kulturhuset. Jätteskojigt att gå på bio med Vickemannen, en ny tid har kommit när man kan göra såna här saker. Men det var inget vidare med popcorn :-) Vi såg knattebio, dvs ca 40 min barnfilm, alldeles lagom när man är 2,5 år. Vi såg "Mumintrollet" och "Vem ska trösta knyttet", allt var toppen från godispåsen tills vi träffade pappa och Dennis på stan. Lunch på stan, promenad och lite bokrea. Förutom lite huvudvärk en väldigt trevlig söndag! Nu blir det lite symaskin... just det.. i fredags var jag och hämtade mitt quilter´s kit på sybutiken, gissa om jag är nöjd och glad?! Må väl

Inga kommentarer: