torsdag 5 juli 2007

Ballongflygningen blev av till slut...

Tänk att det blev av till slut! Efter fem! (ja, du läste rätt) års försök kom vi äntligen upp i luften. Roy fick ju sin ballongresa i 40-årspresent och sen har det varit inställt pga regn, för mycket vind, risk för åska, fel vindar, graviditeter osv osv. Men i måndags så och det var faktiskt helt underbart häftigt! Annars har min semester börjat och det är jättekalas att vara ledig med killarna. Roy jobbar ju ett par veckor till. I dag har Emma med sin familj varit här och hjälp mig med barnen när jag var hos frissan. Klippte mig rejält och gjorde slingor! Blev väldigt bra om jag får säga det själv. Ja just det, i tisdags var Marie och jag på Friskis&Svettis utejympa! Jodå det kändes att det var ett tag sen... Emma har nu lagt in en högre växel för att gå ner i vikt och jag önskar henne massor med lycka till. Jag hoppas kunna peppa henne för jag förstår verkligen att det kan behövas. Jag vet hur det var att sluta röka och snusa, men har man bestämt sig på allvar då är man en bra bit på väg iaf. Har sytt lite på Tristans täcke men d e mkt som tar lng tid just nu tror jag.. :-) Men jag har ju semester, hihi

1 kommentar:

miss complicado sa...

Ja nog var det häftigt att ni äntligen kom upp i luften...:)
hur känns det att titulera sig "af rinkeby" ???? hahahah :)