onsdag 18 juli 2007

Ny cykel har jag köpt

Gått några dagar sen sist.. Vi har haft besök, kusin med två små barn som är lika gamla som våra. Jättetrevligt!! Vi har badat, jo faktiskt!, varit på Fjärilshuset och i går var hela ligan på Junibacken. Fråga Viktor, han tyckte det var urskojigt!!! I dag åkte besökarna hemåt Halland och vi har varit på handlingsrunda. Mor i huset har investerat i en ny cykel. Det är något som varit på tapeten länge, länge. Min gamla har jag aldrig varit riktigt nöjd med, man är ju liksom kort i rocken och den har varit på gränsen i höjd. Nu hade jag spanat in en som jag tror har allt
:-)!! Bra storlek, skön sadel, bra pris, snygg och med ett härligt namn, Sjösala Sommarnatt. Låter det inte helt underbart?!

Efter Willys blev det en runda på IKEA och där käkade vi middag oxå. Nu är mannen ute och joggar, jag ska nog brodera namn på Tristans täcke och barnen sitter rena och vackra i soffan. I morgon ska vi provköra ordentligt, Dennis och jag. Han har fått egen hjälm och vi köpte en cykelsadel till oxå. Jodå, jag har köpt egen hjälm :-)

1 kommentar:

miss complicado sa...

jo nog lät det mysigt (namnet på cykeln) blir nästan lite avis. :-D