tisdag 18 september 2007

Ont i bihålorna jag...

Dom där bihålorna jag har är inte roliga just nu. Funderar tom på att gå till doktorn, ja jag vet, då e de illa ! Hemma med Viktor, han är inte heller i form. Vi har iaf varit och handlat och så svängde vi förbi Emma och lämnade av ett julbroderi hon beställt. Så fick vi se den lilla hunden och visst var hon söt. Men men...
Min projekt då, jo Livs kofta är så gott som klar. Ska sy fast knapphålskant och sticka runt halsen bara. Broderiet till väggbonaden från Northern Quilt bör bli klart på en kväll och skaftet på Viktors första socka är klart... Återkommer med bilder snart. Det snurrar i huvudet att jag behöver börja med barnens adventskalendrar och julstrumpor och en ny julgransmatta ville jag ha sist minns jag. Jag hade ju ett helt år på mig när det begav sig :-)
I morgon är det museibesök med StitchnBitch om jag orkar och det funkar med allt, nog skulle det vara kul allt.

Inga kommentarer: