tisdag 2 oktober 2007

Blommiga stövlar och andra mystiska saker

Ledig i dag och det är SÅ skönt! Bara varit och handlat lite mat och några plantor ljung till krukorna vid trappan. Ska göra lite höstfint är tanken.
Var på Bauhaus och tittade, grabbarna var saliga över alla maskiner dom såg :-) Mamman var salig över de fina gummistövlarna hon hittade ;-)
Snygga va?! Sen kostade vi på oss en lunch på McDonalds. Det är inte så ofta jag äter där med barnen. Men i bland så...
Sen har jag gått med nu då iaf. Har haft mina ögon på alla mysteriestickningar ;-) och i dag läste jag på Marias blogg om en som startar på fredag och vips, vet inte riktigt hur det gick till, så anmälde jag mig. Så nu måste jag ut och jaga garn igen. Ojojoj och inte kan jag skylla på feber eller nåt ;-)

Inga kommentarer: