tisdag 23 oktober 2007

Hösttavla och Secrets

Så mycket höst! Vi har plockat löv och annat "höstigt" och gjort en tavla. Jättefint blev det!
Annars går vi och väntar på att skriva kontrakt på vårt torp, på söndag är det äntligen dags. Jippi!!
Men först blir det dop för lilla Tristan, mormors goding.
It's fall! We have made a fallpainting out of leaves and other stoff. Very beautyful! We're waiting for signing the contract on our little cottage, oh sunday be here now :-) First of all, christening little Tristan on saturday, grandma's applepye.
I onsdags var det stickträff med StitchNBitch och jag passade på att kämpa vidare med min KAL. I söndags blev #2 klar och nu är jag igång med trean. Det blir så fint.
I went to StitchNBitch knittingmeeting and took the opportunity to catch up with my KAL. When the weekend was ending so was #2 and as I'm writing I have reached row 191 at the third clue. Really nice.

Inga kommentarer: