fredag 2 maj 2008

Två mörka ögon..

Grabbarna har åkt till Dalarna och här hemma är tyst och tomt! Men jag bestämde mig för att NJUTA av min lediga dag med stora mått. Sagt och gjort, i tid bokades tid för massage och planerna började klarna för dagen. Tänkte ta fram cykeln och putsa upp den inför våren men någon ville annorlunda ;-)Upp ur cykelkorgen tittade på mig ett par stora mörka ögon som sa - Du tänker väl inte störa min ruvning? Nej, klart jag inte kunde det! Så istället för att cykla till min massage blev det till att använda apostlahästarna. Jag är dålig på fåglar så jag vet inte sorten, men hur länge ruvar småfåglar?? När får jag tillbaka min cykel?
Massagen var helt enormt ljuvlig!!! Fick ett paket på Solpyramiden i Gröndal av mina killar när jag fyllde år, ja jag vet det var i januari... En timma av ayurvedisk helkroppsmassage med aromaterapi och yoga stretch, wow så härligt! Sen har det blivit sushi till lunch, lite ligga på rygg och läsa Stieg Larsson, lite sticka på Mystic, ett puls pass på Friskis&Svettis och nu till kvällen tänker jag unna mig lite godis till "Så ska det låta".
Tjejer!! Ta er tid till en dag för dig själv och gör det du mår bra av och njut av livet för det är du värd! //Kram Susanne

1 kommentar:

Lissy sa...

Vad skönt det låter, och vad klokt att göra något bara för dig själv, det behövs, men som småbarnsmamma brukar man vara dålig på sånt.
Kram/Lissy