lördag 20 september 2008

Ljung och murgröna och små barn

I går var Emma med familjen här på eftermiddagen, som alltid full rulle och jättemysigt!! Jag var en stund på utvecklingssamtal på förskolan och då var dom barnvakt. Passade på att plantera i mina krukor ute när solen sken så härligt. Nu sitter höstaster, murgröna och ljung tillsammans och ser bara så fina ut. Efter Fajitas middag (fullt runt bordet? Ja, kan man säga med 4 st under 4år :) ) blev det lite fika och glass till barnen. På kvällen lite tv och jag kämpar på med babybyxorna. Räknar med att vara klar med grejerna till nästa helg när vi åker till Dalarna igen. Sen så blir det äntligen att börja med de skojiga höstprojekt jag startat på i huvudet :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nog var det mysigt allt, men det är det jämt när vi kommer =) Nog blir dom fina allt, du är så duktig mamma och lite väl snäll ibland tror jag =) puss på dig

Unknown sa...

Det va grymt mysigt och god mat :) Tackar