tisdag 27 januari 2009

3-åring

Tänk att 05.15 i morse var det tre år sedan den här unge mannen gjorde sin entre i världen. Grattis till Dennis busprick idag.Stora syster har beställt en mössa och nu har
2 nystan Polaris och 2 gigantiska plaststickor landat här hemma. Känns mycket underligt och lite obekvämt att sticka med än så länge. :) Min tröja i Jak garn går sakta men säkert framåt. Av någon anledning står bilden på kant det gör inte längre stickningen tack vara goda råd från Ilsefin.

Jag har köpt Johanna Wallins häfte om vantuppbyggnad, det skulle vara skoj att komponera något eget tänkte jag.
Jag håller på och grejar lite i min garn och syhörna och om jag inte skämdes så för det kaos som råder så skulle jag fota och kanske få lite inredningstips eller förvaringstips snarare. Skulle behöva mer utrymme tror jag ;)
Såg att det är dags för ett annat 3-årskalas hos Marias Garn 7 februari. Hm, jag jobbar natt till lördag, kanske hinner jag på hemvägen :)... ska kolla det, kul med kalas!!





3 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis! Visst går tiden fort! Vi firar tre år i september...han kom ju nyss?!

Unknown sa...

Hipp hurra för min bror på hans födelsedag :P

Anonym sa...

Stora grattis till Dennis så här lite efter..

Men du känner ju mig :P