tisdag 22 december 2009

Tomten har redan varit hos mig

Årets pepparkakshus! Här har vi total fokusering på uppgiften kan man väl säga :) Det börjar dra i hop sig för jul här på Katrinebergsbacken och tänk att det ser ut att bli en vit jul i Stockholm?! Det är magiskt vackert och jätteroligt med all snö.
I går fick jag hämta ut mitt första Hemlis paket och kolla här vilka godsaker som ramlade ut. Nej, jag kunde inte hålla mig till julafton :) En sticktidning som jag inte tittat i förut, den ska jag fördjupa mig i, lugnt och fint under julhelgen. Garnet, ja genast började ju tankarna gå till en ny mössa av det gröna och ... De fina julhängena dom ska få hedersplats i granen. Tack snälla Hemlisvän för det fina paketet!

2 kommentarer:

fale artut sa...

Så trevligt det ser ut! Grattis till barnbarnet! Ha en riktigt lugn och mysig jul!

grethekristin sa...

Hei,lenge siden jeg var innom her.Skal bli flinkere i 2010 til å besøke blogger.Gratulere med nytt familimedlem:)Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nyttår:)