måndag 11 januari 2010

Presentbord

En ny orkidé till min samling, stort tack M och S. Jag älskar mina orkideér och speciellt nu när jag tror mig fått kläm på hur dom vill ha det för att blomma på nytt. Exotiskt, vackert och mycket känslor eftersom min mamma hade ett antal som blommade igen och igen och... Prsentkort på Hornbach, yes nu ska jag köpa mig ett par rejäla arbetsbyxor att använda vid smide eller i snickis eller på landet, ja ni vet! En canvastavla på mina fantastiska barnbarn! En bok med den underbara titeln " Guernseys litteratur- och potatisskalspajssällskapet" och så är jag numera eller på nytt ägare till Zimmermanns Knitters almanac.
Jag köpte den en gång men skickade tillbaka den för den var inte vad jag väntat mig, då vill säga. Med tiden har jag kommit på att jag visst vill ha den och "behöver" den :) Är så glad för presenterna jag fick, det är inte så dumt att fylla år trots allt.

Inga kommentarer: