måndag 18 januari 2010

Snart så är det 2 FO




Den ena bilden är värre än den andra :), men det var vad jag kunde åstadkomma i kvällsmörkret. Lillemans tröja är strax klar, en liten ärm saknas bara och mina Lakeside ska bara få en fot så är dom klara. Annars begränsas sticktiden av vintervädret, vi är ute timvis. Ungarna älskar skidåkning och den minsta har en ängels tålamod på skridskor. Jag har till och med plockat ner mina skridskor från vinden, var väl så där en 20 år sen dom var ute och luftade sig. Men kul är det! Så har vårens kursprogram från SV kommit. Raskt anmälde jag mig till en sticklördag i tvåändsteknik samt en tovningsdag. Det är bra med komprimerade aktiviteter för mig som jobbar på schema. Jag hoppas verkligen att dom blir av båda två, ska bli så roligt. Ha en bra vecka allesammans.

Inga kommentarer: