måndag 15 mars 2010

Provning av kofta

Tomten vakar över gården samtidigt som solen töar på snön. Tittar man noga syns smältvatten som rinner över murkanten. Så börjar vintern ge vika och det gör den alldeles lagom långsamt tycker jag.
Så här strålande såg det ut när jag kom från träningen i dag. Strax kommer krokus och snödroppar att titta upp i backen här. Ljuvligt!
Här är dagens status på min February Lady Sweater, ser bra ut tycker jag!
Men jag är lite fundersam om garnet räcker, nåväl börjar det tryta får jag beställa mera :). I dag fick jag leveransbesked från AdLibris, nu är min bok om tovning på väg. I morgon ska småkillarna åka barnens vasalopp inne vid slottet, det ska bli så spännande.


3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ja, det är vår - men halt. Snart går det att sätta sig ut och sticka.... Din FLS blir jättefin!

Linda sa...

Vilken härlig färg på din FLS! Tack snälla för utmärkelsen, vad glad jag blir :)

The Willow Fairy sa...

Ser alldeles strålande ut tycker jag - koftan alltså. Fast vädret har också varit strålande några dagar. Vad man längtar efter vårtecken nu.