tisdag 2 mars 2010

Redovisning av Garn o Te

Det här ursöta muskatnystanen tillsammans med lika mumsigt te kom i lådan i GarnoTe bytet. Japp, rätt av den som känner på sig att det fanns något mer :) Helt underbart god choklad med kokosflarn från Venuschoklad. Men dom var så försvinnande goda, tyckte både mina barn och jag så dom hann inte ens fastna på bild. Tack snälla Lotta, för det fina paketet. Jag brukar ju säga att jag har världens bästa jobb och nu är det ju som bekant sportlovsvecka här och då gör vi lite extra roliga saker med ungdomarna. I dag var det biodag och jag och några till såg "Farsan". Ytterligare en Fares-film som stundtals gick rakt in i hjärtat! Jag som är av den blödiga sorten fick en tår i ögat vid hundtillfället och på slutet när adoptivgossen träffar sin farfar. Nu ska jag inte avslöja mer, men se den om ni bara vill ha lite lagom avkoppling. En film att le, skratta och må lite gott tillsammans med :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att läsa att paketet kommit fram och att du gillade innehållet.

Ha det bra
Lotta

Nettan sa...

Du har något att hämta hos mig :)