måndag 29 mars 2010

Tillbaka

Känns som evigheter sen jag skrev något här men det är faktiskt så att energin inte riktigt räckt till. Ibland går det bara inte att få till alltihopa i livet, liksom... Äh, ni vet. Nu gör jag ett försök. Smågrabbarna tog med sig sin pappa på polismuseet en helg då jag jobbade, tror ni det var lyckat?! Polisbilar, motorcyklar, unifomer att prova osv. Yes, lyckan var fullkomlig.

Det händer lite på stickfronten iallafall, min FLS väntar på ärmar. Det blir nog bra men jag är lite orolig för att de ska bli för vida.... Nåväl, får väl lösa det på något vis i så fall. Känns som jag kommer att trivas med den hur som helst. Mjuk och gosig och färgen är som godis :)

Här sitter Gretel på spänning, inte hundra nöjd dock. Jag hade en bild av den perfekta tajta baskern men den är lite "kort". Får se om det blir bättre efter blockningen. Nu ska vi se om jag lyckas bli klar med något mera innan jag provstickar ett par prinsesstårtevantar :)

Snart påsk också, hur firar ni påsk?

1 kommentar:

The Willow Fairy sa...

Polismuseum - kan det bli bättre. Baskern ser väldigt fin ut, hoppas du kommer överens med den så småningom. Påsken firar vi inte nämnvärt.