torsdag 29 april 2010

I am a robot

När Timell mfl höll "Äntligen hemma" mässa i Kista var vi där. Barnens favorit var robotbygge med Karin, visst är dom läckra?!
Mannen har köpt sig en leksak! Hur mycket motsvarande garn eller fibrer undrar jag och bara nåste räkna lite på saken :)

Annars blir ingenting färdigt känns det som, här hänger FLS och väntar på att få den sista piffen. Har jättesvårt med knappval kan jag säga. Prinsessvantarna väntar på tummar och ... Ja ni hör!
Jag har fått en utmärkelse av Metta, stort och varmt tack! Jag ska be att få återkomma till den strax. I juni blir det dop så snart MÅSTE jag börja med lilla Ts täcke! Men nu skiner solen så jag tror jag går ut en stund. Kram


1 kommentar:

Elisabeth sa...

Väldigt söta robotar - och snygg jacka! Vantarna kanske inte behövs på några månader, så då blir det väl bra med en stund i solen - medan man drömmer om garnköp! Min man drömmer också om en tvåhjuling men jag tror inte han ville bli glad om jag kom hem med ull för samma summa - för att inte snacka om vart man skulle förvara garnoch fibrar....men böcker är det ju lätt konverterbart till!