onsdag 19 maj 2010

Tackar för uppmärksamhet!!

Man skulle kunna tro att den lilla människan som är jag inte har en egen vilja men det gick till slut inte att stå emot! Jg var faktiskt nödd och tvungen att beställa lite Cascade 220 Heathers i färgen Liberty :) Till vad undrar ni, jo en kofta förstås! Jag har ju några på önskelistkön :=) För ett tag sedan fick jag den här finingen av Metta .
Jag tackar allra ödmjukast och skickar den rakt ut i etern eller rymden kanske man säger.


Jag gör likadant med den här som jag fått av Nettan. Jag kan faktiskt inte välja ut några få mottagare. I dag har jag varit ledig och tankat batterierna inför helgen då jag ska jobba extra med utflyttad verksamhet som det heter. Jag åker med en ungdom norröver och ska tillbringa ett par dagar i en fantastisk 1800-talsstuga, behöver jag säga att fortsatt vackert väder är välkommet. Eller i sanningens namn, uppehållsväder är ok. Det ska bli jättespännande, hoppas på att bysmedjan är öppen :) Nu mina vänner ska jag sy i knapparna i min FLS, men vilka får ni se när när jag har bilder att visa.

Inga kommentarer: