måndag 5 juli 2010

I am delighted

Efter midsommarjobbet följde några dagars kollo med härliga kollegor och lika härliga ungdomar från mitt jobb, därav väldigt sporadiskt bloggande och läsande av de samma :) I fredags for vi raka spåret mot Dalarna och till barnens förtjusning, LudvikaFesten med bl a Eric Saade! Armar i luften, tjejer som tjöt och gung på en och annan mammarumpa ;) Mycket trevligt, gött väder och mycket folk! Sen har helgen varit LEDIG, det mest ansträngande har varit lite upprensning i trädgårdslandet.
I posten kom också ett trevligt Garn o Chokladpaket från Päivi. Snaskråttan (undertecknad) säkrade tillgången och packade med chokladen till landet så den kom inte med ens på bild. Men jag kan garantera att den var mycket smakfull :) Delightgarnet har en behaglig grön ton, ska klämma lite innan jag vet vad det ska bli av nystanen. Stort tack Päivi, som jag inte vet så mycket mer om. Hm, lite nyfiken blir jag allt :)
Mer nyheter: Jag känner mig mycket tursam för i mejlen igår kväll fanns ett brev från Ulrika som berättade att jag vunnit Juni månads korsordstävling på Stickamera!! Himmel och pannkaka vad jag blev glad, jag tror jag ska köpa en lott när jag ändå är i vinnartagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej

Grattis till korsordsvinsten. Det blev mycket Delight till dej, blev lite full i skratt när jag såg att du vunnit.

Päivi