onsdag 16 februari 2011

Här är jag

Tiden springer ifrån mig just nu och jag hinner inte riktigt med. Det som hamnat längst ner på priolistan har blivit den här stackars bloggen :(. Det handlar mycket om mina barn just nu, det är träning ljud, ena sonen har svårt för r, tr,pr och sn-och sj-ord tex. Sen har vi fotbollsträning och matcher, lite egen träning och så schemalagd arbetstid. Det är oftast en stor fördel men det gör också att ett antal vanliga vardagskvällar försvinner. Nåväl, så får det vara, tids nog lugnar det ner sig. Jag smyger iaf runt ibland och uppdaterar mig med era fina projekt.
Inspiration finnes, garn och mönster likaså. Återstår lite mer tid :) Just nu har jag en stund innan avfärd till jobbet och jag ska nog ta och fästa de sista trådarna på min TeaLeaves cardi och kanske jag också hinner lägga upp för framkant. Senaste kvällarna har jag faktiskt stickat ett och annat varv på Blomstertidssjalen. Ska försöka mig på en bild så småningom.
Till helgen blir ett besök på Symässan eller stickmässan som jag tycker :) och vet ni vad?! Jag har vunnit min biljett i år igen!!! Jag var med i Stickameras tävling och minsann, jag blev såååå glad!! Det ska bli trevligt. nu återstår bara kruxet att få till så jag kan gå samtidigt som raraste T, det är galet svårt att få till det.

1 kommentar:

fale artut sa...

Tack för Din kommentar! Ibland blir det mycket LIV i tillvaron! Lycka till med allt!