torsdag 7 december 2006

Fyra timmar för mig själv

Tänk att fyra timmar kan vara så underbart långa?! Jag älskar att vara med mina barn och det är dom som kan få mig att le som inget annat, men ibland är det ljuvligt att ägna lite tid till något eget. Jag har därför haft förmånen att få besöka hantverksmässan i Sollentuna alldeles själv.
Det fanns fantastiskt mycket stiligt och man kan inte annat än bli djupt imponerad över all kreativitet och all kunskap som finns i stugorna.
Det är bara en nackdel för mig att gå själv på en sån här begivenhet, jag glömmer bort att äta :-)
Men jag har ialla fall köpt några julklappar och det känns bra.
I morgon är det fredag och vi fortsätter väl med julförberedelserna :-)

Må väl och stressa inte, det finns tid till det som är viktigt

1 kommentar:

miss complicado sa...

De va mysigt idag oxå inte sant..=) kramis