onsdag 13 december 2006

Så blev det bra igen :-)

Efter mörker blev det ljusare i dag. Finns väl lite kvar att ventilera men i det stora hela så... :-)
Ibland blir man liksom skogstokig och urless men som tur är går det över.
Jag och mina barn har shoppat lite julkul på Ikea i dag. Äntligen blev det en ny badrumsmatta!
Nu ska man bara städa och torka golvet oxå annars känns det inte okej att lägga på den.
Ett par julklappar blev det oxå, nu har det faktiskt hunnit bli några när jag tänker efter. Men jag tror ändå att jag ligger efter i julplaneringen, hmm.
Jag har varit riktigt populär bland barnen idag, Dennis blev lite svartis när jag ägnade Liv för mycket tid och hon kämpade på för att få ha mig för sig själv. I lagom dos är det faktiskt helt underbart med deras ovillkorliga kärlek för jag känner ju likadant.
Måste bara tacka min dotter för de härliga dagarna vi har tillsammans, det är väldigt speciellt att dela småbarnstid med sin vuxna dotter. Att vara på samma nivå men ändå inte... Läckert!
Nu ska vi göra färdigt pepparkaksdegen, min son och jag, "Skansens julpepparkakor" blir det i år. Till kvällen blir det julkortstillverkning hoppas jag...
Kramar från mig

1 kommentar:

miss complicado sa...

älskar dig mamma... Tack för att du finns..=)