måndag 21 maj 2007

Doften av liljekonvalj

Började tidigt i morse pust, lite trött i ögat. Men härligt att gå hem kl ett :-)
Vilade lite med barnen på eftermiddagen, vi kanske är lite "vädersjuka" för det har regnat
lite av och till idag.
Jag och barnen var och lekte i sandlådan efter barnprogrammen. På väg hem passade vi
på att plocka lite liljekonvalj och syren. Gissa om det doftar underbart i köket där dom står?!

Ledig i morgon och då är planen att köra bort lite sopor från mammas
lägenhet, ska bli skönt att se hur det försvinner lite saker oxå.
Sen skulle jag väldigt gärna vilja sy lite, det är väldigt vad tiden rinner i väg...

1 kommentar:

miss complicado sa...

Ja, har kännt samma jag oxå, Jag, liv och tristan sov middag i två timmar. Var riktigt mysigt att ligga och kramas med liv, är ju inte så ofta man får göra de längre när hon sover i sin egna säng.

okej så det blir vgh i morgon... önskar jag kunde följa med och hjälpa till. Förstår att det känns skönt när man ser lite resultat. kramisar