onsdag 16 maj 2007

Välkommen Tristan

Livet är förunderligt! ... och härligt!
Blev väckt av dotterns telefonsamtal måndag 14 maj! "Vi behöver assistans, nu är det dags"!
Så kom det sig att jag samlade mig, körde i väg i ottan för skjutsa de blivande
2-barnsföräldrarna till BB och för att hämta min lilla smask hem till oss.
Mina grabbar tyckte naturligtvis att det var jätteskoj att Liv var hemma hos oss när de vaknade. Två tim senare ringer hon igen och meddelar att allt är klart. En liten kille har kommit till familjen. Så välkommen!!!
På eftermiddagen åkte jag och jobbade för att därefter hämta tillbaka familjen hem igen. Ja, jag vet, det var en helt upp och nervänd dag. Jag var alldeles förvirrad när jag gick till sängs på kvällen. Men nu är jag iaf lycklig mormor till två underbara godingar.
Uppe i sin himmel ler deras gammelmormor, det vet jag oxå :-)

1 kommentar:

miss complicado sa...

aoow.... nu fick du mig att gråta ju, gud vad jag älskar er allihopa. Och självklart så är gammelmormor stolt över nya lillkillen. :D