tisdag 12 juni 2007

Jobbtisdag

Ojojoj vad tiden går!! Det var inte igår direkt jag skrev nåt här :-)
Men jag hoppas att det stundar bättre tider. Nu är mammas lägenhet äntligen tömd och
klar, på fredag avslutas affären med mäklaren. Det är olika former av avslut som ska göras när någon går bort och det här är ett. Det har varit jättetungt men nu börjar det kännas bättre.
På förmiddagen var jag och mina grabbar iväg och storhandlade mat. Så shoppade vi lite shorts till småkillarna, går ju åt lite om man inte vill tvätta var och varannan dag :-)
Mamma hittade två par capribyxor oxå, finfint eftersom mina gamla krymt i garderoben...
Jobbar till 23 ikväll, pust, men det är lugnt, för lugnt. Jag är kvar här med en brukare och den andre personalen är med en kille på fotboll. Så det så!
Kram till er alla som orkar kika in ibland och kolla läget.
Till er som väntar på resultat på de pågående projekten :-) säger jag bara - Håll ut!

1 kommentar:

miss complicado sa...

härligt med nya kläder...:D vill oxå, men jag ska nog ut och springa några mil först...:)