torsdag 16 augusti 2007

Hur ska stickpåsen se ut?

Jodå, här är jag. De tre inskolningsdagarna är till ända och i morgon är det dags att lämna de små prinsarna själva på dagis. Usch och fy, nog värker det en del i hjärtat. Men det går säkert bra, har ju funkat bra så här långt iaf. Laddar för att sy mig en stickpåse. Det saknar jag en verkligen. Ska bli finfint att förvara mina pågående alster i. (Har klarat av bakstycket och kommit en bit på fram till Livs kofta.) Ska bara bestämma mig för hur den ska se ut. :-) Var i väg och körde ett utepass på F&S, härligt för vädret blev kanonbra och det var ju trevligt med tanke på störtskurarna på fm. Lite mer kvällspyssel innan jag kryper till kojs. Ska ta en rejäl städdag i morgon är det tänkt.

1 kommentar:

miss complicado sa...

jag tror att den kommer att bli jätte fin din stick påse. och jadu jag vet inte varför jag har varit så tyst på bloggandet, ska försöka ändra på de tänkte jag men det beror väl kanske lite på att det har varit så mycket med en grinig thomas av och till, en kvällsskrikig tristan och att jag bara mår allmänt piss över min vikt ibland. men som sagt ska ändra på de... =)