torsdag 5 juni 2008

Dagen före

Har börjat sticka till familjens senaste tillskott. Ett äppelgrönt Tildagarn och jag använder mina stickor i ebenholtz som jag fick av min hemliskompis. Dom är helt ljuvliga att sticka med!! Behagliga och perfekt med den kortare längden till bebiskläder, dessutom är det en jättevacker kontrast mellan garn och demörka stickorna. Jobbar natt men går av vid 9 i morgon bitti och då ska jag hem och packa innan avfärd mot Dalarna och vår stuga. I helgen är det Drakbåtsfest i Smedjebacken och den ska vi väl kolla av är tanken. På eftermiddagen var det TeddyBear picnic med förskolan, en sommarfest innan semestrarna tar vid. De små liven sjöng tappert medan svetten lackade i hettan. Jösses vad fina de är!! Det kan dyka upp någon bild vad det lider. Nu ska jag ta och sova några timmar innan nationaldagsfirandet tar vid. Grattis till oss alla.

Inga kommentarer: