onsdag 2 juli 2008

Semestern är nära

I morgon går jag på mitt sista pass innan semestern och jag längtar så. Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera bloggen på sista tiden. Det har helt enkelt inte blivit tillräckligt med tid över. Härom sistens lyckades jag trampa på (ja ni läste rätt) en av mina underbara ebenholts-stickor. Jag blev förkrossad förstås men som tur är så finns Marias Garn, för hos henne kunde jag inhandla en ersättare så var det en rundsticka i rosenholz som bad att få följa med hem. Flera underbara nyfärgade garner ropade på mig men jag lyckades stänga öronen lite iaf :-)

Annars tillbringar vi så mycket tid vi kan på landet och det är där vi kommer att tillbringa semestern. Jag har tänkt mig en och annan utflykt förstås, Sätergläntan, något väveri kanske, Falun har ju en och annan rolig butik. Vi får se vad det blir. Jag kommer att ladda med ett och annat UFO och även ta med lite nytt i bagaget. Vill gärna färga lite garn och kanske ta med symaskinen om den får plats. Jag hoppas kunna återkomma med lite bilder på FO istället när hösten kommer :-).

Isolering av vinden pågår, det är häruppe vi ska ha våra sovrum om en vecka eller två har vi tänkt.Men man kan inte jobba jämt! Ibland är det skönt att ligga ner i solen och bara njuta. Ha en underbar sommar på er!

2 kommentarer:

Lissy sa...

En riktigt skön sommar önskar jag dig och din familj.
Kram
Lissy

Anonym sa...

Så fint lantställe:)