måndag 11 augusti 2008

SIlketop är snart klar

Jobbhelg har det varit för mig men absolut ingen jobbig helg för det. Ännu är det få ungdomar så det är lugnt och trevligt. Jag har faktiskt stickat en hel del på min silke top och nu maskar jag av för ärmhål. Är inte helt på det klara med fortsättningen men hoppas det ger sig. Annars får jag be om hjälp helt enkelt! Åh, första OS-medaljen knep en tjej förstås, helt lysande bra får jag säga. Ska bli kul att se vad som mer kan hända framöver. Jobbade i natt och kom hem på fm, inte helt pigg men ändå i så pass form att det inte längre fanns någon ursäkt att inte gå och träna :-) Så det gjorde jag trots att jag räknat fel på en vecka och trodde att jag kunde glida in på ett medel jympa pass och låta någon annan hålla tempot uppe. Men icke! Det blev en ordentlig genomkörare på F&S gymmet i stället, jätteskönt. Nu har jag tom tagit en sväng om med dammsugaren. Tror jag ska ta fram stickningen en liten stund innan jag hämtar upp barnen.