torsdag 14 augusti 2008

Upploppet

Nu snackar vi endast några cm innan topen är klar, tjoho! Känns bra för jag börjar längta efter att starta upp lite nytt och då säger samvetet att det är bättre att avsluta iaf något :-)
Eventuellt blir den klar ikväll (I hope). I morgon ska grabbarna på fotboll och då är min plan att jag och dottern min ska gå och se Mamma Mia på bio. En förutsättning är att barnens pappa hinner hem. I bland är det knivigt när barnvakter och arbetspass inte klickar helt och fullt. Men vi hoppas det löser sig, annars får jag göra något annat helt enkelt. Det är så lätt att "passa på" att fixa undan saker hemma när det är barnfritt istället för att ta tillfället i akt och göra ¨något annorlunda och skoj för sin egen skull. Ja jag vet, jag har pratat om det förut. Hörrni OS förresten, jag har varit så dålig på att titta!! Inte blir det av att sätta sig på fm och kolla och på kvällens sammandrag, ja jag jobbar ju så mycket kvällar.... Hm kanske kan bli lite tid över i helgen, då är jag ju ledig :-)

Inga kommentarer: