söndag 26 oktober 2008

Manos i paketet

Här skulle finnas några kanonbilder på min det härliga paket som kom i fredags. Men av någon anledning vill alla bilder ställa sig på högkant.. Ja jag vet låter inte klokt, men till dess jag kommit på vad som är fel så får ni vänta på bilderna. Jag är hur som helst jätteglad över allt fint även om jag faktiskt inte vet vad en liten påse innehåller :) Tack snälla Lena för ett helt ljuvligt garn och te som doftar mmmmmmmmmmums!!
Rose Red är klar och blockas just på en lagom stor tallrik, smart det där tycker jag.
I går var det dop, yngsta systersonen döpte nytillskottet Rasmus. Pappa Fredrik sjöng och spelade gitarr, Du är den finaste jag vet, och moster (dvs jag) fick tårar i ögonen. Jättefint var alltihopa, den lilla passade på att somna på slutet. Tufft att stå i centrum :)
I dag var vi och resten av Stockholmstrakten på IKEA i Kungens Kurva. Löningshelg och regn, då borde man inte, men det gjorde vi ändå. Skulle kolla lite taklampor men det var ingen som ropade att den vill bo i vårt vardagsrum. Vi softade runt och käkade lunch istället. En skvätt av deras dagskassa hade suttit fint.
Nu blir det nog upplägg för en halsduk i samma Rowan Tweed som Rose REd. Tjingeling på er

2 kommentarer:

Lena sa...

Hej, Kul att du blev glad!!! Om du inte har kommit på det så innehåller den lilla påsen en teblomma (antar att det är den som är förvirrande - inet potatisen...). Lägg den i varmt vatten som vanligt te så får du se vad som händer!!!

Susanne sa...

Va skoj, teblomma!! Så har man lärt nåt nytt igen :)