söndag 23 november 2008

Tapetfunderingar

Jag har varit dålig på inlägg eller hur?! Har haft en ledig helg men så stillsamt har det inte varit :) Lördag fm tillbringade vi på Friskis, först familjegympa och sen tränade jag ett eget pass. Viktor var jättenöjd över att äntligen vara tillbaka. För Dennis var det första gången och han var lite tveksam till en början, men efter en stund var det full fart på honom också. Lunch på Thai- restaurang och sen var Viktor hemma hos en kompis. Dotter med ett av barnbarnen kom och tillbringade em hos oss. Finfint! I dag var det kalas för killarna och då passade jag och mannen på att kika på tapeter, tanken är att vardagsrummemt ska snyggas till inför julen. Hittade några bra prover, men nu är jag osäker. Ska nog titta på alternativ. Dags att maska av för ärmhål på Viktors slipover, sockorna har fått vila lite och halsduken, ja den har inte ens tittat upp ur påsen på länge :) Snön ligger vit och julkänslan börjar infinna sig, men fy vad det blåser. I veckan ska vi baka saffransbullar och kanske skurna pepparkakor, det måste man ha till advent tycker jag!

Inga kommentarer: