fredag 9 januari 2009

Fredagsmys

I dag har jag varit ledig och ägnat tiden till två av mina favoritsysselsättningar, träning och stickning :) Har kommit en bit på mina vantar men om jag stickar hårt i vanliga fall så blir det gärna ännu hårdare när jag stickar med flera färger. Men det är jätteroligt, bytte från strl 3 till mina Harmony 3.25 och det gjorde liksom skillnaden. I bakgrunden skymtar lillsonens mössa, han väntar ju på den också :). Träningspasset gjorde gott och nu är nya skorna testade på allvar, urbra! Nu fortsätter fredagsmyset :)

5 kommentarer:

fale artut sa...

GRATTIS i efterskott.
Det är så roligt att sticka, härligt att du fick en mys-pys-dag!

Anonym sa...

va fina dom blir, vantarna. Och galet fina färger =) älskar när man blandar grått och rosa

Kristina sa...

Stickar du med båda färgerna över ett finger, eller stickar du med en färg i varje hand??
Lite nyfiken då jag själv växlar mellan dessa. Med en färg i varje hand stickar jag tokhård och på det andra sättet blir det lösare.

Susanne sa...

Jag stickar med båda färgerna över ett finger, jag har inte provat det andra sättet. Tur det, kanske blir ännu hårdare då ;). Eller tvärtom, jag ska testa.

Anonym sa...

Åh, så fina färger på vantarna! Supersnyggt. Vad är det för mönster? Och Harmony-stickorna är så ljuvliga!

Ja, Jenkins är underbar. Jag hade några ljudfiler med henne innan hon dök upp på YouTube. Hörde en radiokrönika om henne (första gången jag hörde talas om henne), innan Internet fanns i var mans hem :-)