söndag 15 mars 2009

Älskar dig mormor :)

Helt ljuvligt skönt med en ledig helg! Tandläkarbesök för de små herrarna och hos tandläkaren fick man också en ansiktsmålning. De här små tigrarna var jätteduktiga och gapade hur fint som helst :). Jag är nästan klar med mina Grimslättsvantar och det kan nog komma en liten bild när som helst. På onsdag är det dags för tvåändskurs igen och jag hoppas jag hinner sticka en bit på sockorna, vore kanon att få börja med hälen på kursen. I dag har ett av mina barnbarn varit här, det är så mysigt att ha lite extratid tillsammans. När hon kramar och säger: -Jag älskar dig mormor, då kommer en liten tår i ögat. Det är kärlek i en ny dimension!!

2 kommentarer:

Lissy sa...

Håller helt med dig om att barnbarn är kärlek i en helt annan division.

fale artut sa...

Förstår att du njuter av det! Och barnbarnet också! Ha det gott!!!!