måndag 16 mars 2009

Poncho, wrap eller bolero eller...?

Vad händer här då? Grimslättsvantarna blev färdigstickade idag! Men se, de små rackarna som ska fästas fladdrar ännu löst :) Jag har nystat lite garn idag, ett 1-trådigt Fårögarn som ska bli en sjal (Tradera fynd), Naturgarnet som jag färgade i somras (ska provsticka och se om det funkar till en av koftorna jag vill göra) och så har jag nystat mitt Julklappsgarn med stort J. Det är så skönt att ha det lite feta och fina ullgarnet i handen när årstiden gör att man ser ut som fiskfjäll :) Jag tror att jag vill göra en liten poncho eller något boleroaktigt av garnet... Så vad tror ni jag gör, just det sitter här och letar. Nån som har ett bra tips kanske?

Bilder undrar du? Kanske lite vårtecken kan fastna på pränt i morgon...

1 kommentar:

Emmas dagar sa...

Jaaa, vi hade sååå härligt! :-)