tisdag 17 mars 2009

Ett tvåändskap



Kolla vad jag lyckades ropa in på Tradera idag, jag är jätteglad att den är min! För ett tag sedan fanns den på Slöjdmagasinet.nu för ett antal hundralappar, så många att även jag drog gränsen där :) I dag fick jag den för en tredjedel, tjoho! Min "fröken" på tvåändskursen säger att instruktionerna i den här är bäst!




Här kommer så ett vårtecken, snödropparna tittar upp här utanför. Känns ganska skönt, jag börjar tröttna en del på vinter. Tyvärr följer nu en tid av sand och blöta, ja de små barnen ni vet :)


För ett par veckor sedan tog jag den här bilden då jag gick hem från Friskis&Svettis. Promenaden över Liljeholmsbrom var ovanligt trevlig, med blå himmel och strålande sol, mer sol till folket!

3 kommentarer:

Maria sa...

ojoj vilken tur du har!! Tradera kan verkligen vara en guldgruva ibland! Jag blir lite avundsjuk på dina snödroppar, här är det en halvmeter djup snö ännu!! Urk!

Elisabeth sa...

Grattis! Jag tycker genrellt böckerna är mycket dyra på Slöjdmagasinet, har oftast ropat in mina (mest om ull och spinning) till en tredjedel eller så på Tradera och andra sajter!

Blöta barn... min son okmmer varje dag hem med overall som får hänga och droppa grått vatten i badkaret. Hurra. Men snart nog är det tid för kortbyxor!!!

Unknown sa...

Vandrar över liljeholmsbron nu blir jag nyfiken, var bor du???