onsdag 16 juni 2010

Bokleverans

Brukar alltid beställa lite böcker inför sommaren och jag brukar alltid vara sent ute så att leveransen knappt hinner fram till semestern. Men inte det här året, häromdagen hämtade jag ut allt det här. Bra blandning tycker jag, spänning, historia, stickning, fiberlära och humor :) Kan berätta att TantKoftas uddmuddar som blev en present till sonens pedagog på förskolan, föll i mycket god jord. Hon blev jätteglad! I dag har jag varit med barnen och deras förskola på Skansen, strålande solsken och en helt underbar dag. Men inte ens jag är van vid fullt så många småttingar samtidigt är ganska mör just nu och kommer att somna ovaggad i kväll :)










2 kommentarer:

Visa Lisa sa...

Vad roligt att du hittade min blog! Och tack vare din kommentar hittade jag dig också! Det där galna milk&honey-garnet har jag också i just den färgkombinationen. Jag har repat upp en galen mössa jag gjorde i det... Dina muddar är finare än den. Hej!
/Lisa

Emmas dagar sa...

Tack :-)