måndag 23 april 2007

Ingen hör vad man säger ändå

Hes, hes, hes och lite snorig. Nu har jag fått min beskärda del av den förkylning som tidigare drabbat de flesta omkring mig. Inte speciellt kul alls! Kände i fredags att det var på g, tog mig igenom lördagens startnedpackning i mammas lägenhet med hjälp av halstabletter och alvedon. Så har det fortsatt... Men har ingen tokfeber så jag överlever men kan bli tokig över att inte ha någon röst. Mina barn har sina bästa dagar när jag inte kan hojta på dom! :-)
Tog en promenad ner i nybygget runt Liljeholmskajen, jätteskoj för killarna att kolla alla kranar, grävmaskiner och lastbilar. Såg lite utannonserade lägenheter och kan inte låta bli att undra hur man väljer att bo så dyrt. Hur har man råd? Några fyror var ute, pris mellan 3,3 och 4 miljoner och sen en månadsavgift runt 6-7 tusen!!!!! Helt galet tycker jag, så det så!

Annars har jag börjat röja lite i pysselhörnan, rensar ut lite kataloger, tidningar och mönster. Lite genomgång innan man börjar jobba, huvaligen! Sen ska det sorteras lite papper oxå, håhåjaja vad mycket det blir! Hoppas att jag känner mig lite bättre i veckan så jag kommer iväg och uppdaterar garderoben lite. Har faktiskt skaffat fler tillbehör till symaskinen, jag är väl lite knasig. I dag blev det mycket snack om ingenting, men så är väl dagarna i bland. Annars ska ju Leijonborg avgå och inte gör det mig nåt. Han har samma utstrålning som en död fisk tycker jag och inte vet man var man har honom heller. E karln liberal eller vad för nåt? Kanske kommer en kvinna? Kan dom sen byta ut KD-ledaren oxå, nån med klös, då kan politiken bli spännande igen. Vi hörs!

1 kommentar:

miss complicado sa...

Hittade minsann en 4:a på kajen för 2.9 miljoner och 5000kr i månaden...=) lite billigare iaf. Lördagen var mysig ändå trots din hals...=) kram